در مکتب نرجس (س) شبکه‌سازی و کادرسازی خوبی برای کار‌های فرهنگی صورت گرفته است،

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در آستانه روز زن به دیدار بانوی پیشکسوت استان در حوزه تبلیغ و تربیت دینی رفت

حجت‌الاسلام رضایی در دیدار که به مناسبت ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی برگزار شد، گفت: حضور در بین بانوان فعال استان در آستانه میلاد حضرت فاطمه (س) یک افتخار برای ما محسوب می‌شود.

وی افزود :خانم وریدی هم در مجموعه خانه مادری و هم در سایر برنامه‌های فرهنگی توفیقات بسیار خوبی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه مکتب نرجس (س) همواره به صورت برنامه محور و نه فقط مناسبت محور فعالیت داشته است، گفت: رویکرد این مجموعه نیز آموزشی و فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌های این بانوی پرتلاش در مرکز فرهنگی مکتب نرجس (س) بیرجند، اظهار کرد: برکات کار‌های ما گاهی مادی و در بسیاری از موارد باقیات صالحات است.

رفعت وریدی، بانوی فعال فرهنگی در خراسان‌جنوبی و مؤسس حوزه علمیه خواهران نرجس (س) در بیرجند نیز در این دیدار گفت: این مجموعه فرهنگی در سال ۱۳۵۰ افتتاح شد و من از ۱۹ سالگی با همراهی پدر و مادرم به دنبال این کار رفتیم.

وی افزود: مکتب نرجس در اصل با همکاری مردم مؤمن بیرجند ساخته شده است.

وریدی با تأکید بر اینکه همه همکاران ما در مکتب نرجس (س) به صورت افتخاری با مجموعه همکاری دارند، گفت: در سال‌های اخیر و به ویژه در ایام کرونا در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت نیز کار‌های ویژه‌ای انجام دادیم.

وی یادآور شد: خوشحال هستیم که در حد مقدورات پیرامون تربیت دینی بانوان فعالیت داشته‌ایم.

بانوی پیشکسوت حوزه تبلیغ در خراسان جنوبی و مؤسس مکتب نرجس (س) بیرجند اظهار کرد: باور قلبی من بر است که به دور از شعار همه توفیقات به واسطه نان حلال پدر و دعای خیر مادر به دست آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.