بیمارستان امام خمینی درگز آماده پذیرش بیماران خارجی است

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی درگز گفت: بیمارانی از کشورهای ترکیه، افغانستان و ترکمنستان در مرکز درمانی امام خمینی(ره) درگز خراسان رضوی پذیرش می‌شوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی درگز گفت: هم‌اکنون با راه‌اندازی بخش گردشگری سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره) درگز خراسان رضوی، بیمارانی از کشورهای ترکیه، افغانستان و ترکمنستان در این مرکز درمانی پذیرش می‌شوند.

رضا حق پرست افزود: راه اندازی بخش ویژه گردشگری سلامت با ۱۲ تخت بستری در بیمارستان درگز بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه داشته است که طی مدت سه ماه فعالیت پذیرای ۲۳ بیمار از سه کشور ترکیه، ترکمنستان و افغانستان بوده است.

وی بیان کرد: راه اندازی بخش ویژه گردشگری علاوه بر درآمدزایی برای بیمارستان، امکان ارائه خدمات ویژه به بیماران ایرانی در یک بخش وی.آی. پی را نیز فراهم کرده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز اضافه کرد: بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی امام خمینی(ره) درگز دارای بخش های جراحی، داخلی، زنان، اطفال، مراقبتهای ویژه اطفال، سی.تی. اسکن و رادیولوژی، آزمایشگاه، مراقبتهای ویژه، سی.سی. یو، روانپزشکی و دیالیز است.

حق پرست به فعالیت و استقرار ۱۸ پزشک متخصص در بیمارستان درگز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این بیمارستان با ۱۷۰ نیروی درمانی، اداری و خدماتی به مردم شهرستان و گردشگران سلامت خارجی خدمات می دهد.

شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز هم مرز با ترکمنستان، علاوه بر چهار شهر درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو ۱۲۲ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار هستند.

شهر مرزی درگز در فاصله ۲۸۰ کیلومتری شمال مشهد و ۱۳۰ کیلومتری جنوب عشق آباد، پایتخت ترکمنستان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.