قطع گاز ۳۹ مرکز اداری و دولتی در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: مصرف گاز هزار و ۲۳۴ مرکز دولتی و عمومی استان از ابتدای فصل سرد امسال پایش و شبکه ۳۹ مرکز اداری و دولتی پرمصرف پس از اخطار‌های صادره قطع شد.

کرم گودرزی افزود: در راستای اجرای بخشنامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران، نسبت به پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی استان اقدام و پس از انجام یک هزار و ۲۳۴ پایش، برای ۸۴ مرکز اداری اخطار صادر شد.

وی تصریح کرد: در نهایت گاز ۳۹ مرکز به دلیل عدم رعایت مصرف و بی توجهی به اخطار‌های صادره قطه شده است.

گودرزی با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف انرژی از دولت شروع شده است افزود: از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی درخواست می‌شود با رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه و روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها، نسبت به صرفه جویی در مصرف اهتمام ورزند.

هم اکنون بیش از ۵۸۵ مشترک گاز در لرستان وجود دارد که از این مجموع ۵۴۵ هزار و ۷۶۴ مشترک خانگی، هزار و ۹۸۵ مشترک صنعتی و ۲۹ هزار و ۴۷۸ مشترک عمومی هستند و در حال حاضر روزانه بیش از ۱۱ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف می‌شود که لازم است صرفه جویی در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.