تیم شهرداری ارومیه بازهم برد

تیم شهرداری ارومیه، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های برتر کشور، به مصاف مس رفسنجان رفت و بازی را برد.

این بازی که امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۵ در سالن غدیر، ارومیه برگزار شد، با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان جهانگیر سیدعباسی خاتمه یافت تا هر سه امتیاز حساس این دیدار را شهرداری ارومیه دشت کند و تیم مس رفسنجان  با نتیجه باخت راهی خانه کرد.

در پنجمین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه که در دور برگشت روند رو به رشدی را طی می‌کند، در سالن غدیر این شهر میزبان مس رفسنجان بود و با شکست سه بر یک این تیم به ششمین برد خود دست یافت.

تیم شهرداری ارومیه در سه هفته برگزارشده از دور برگشت موفق به شکست تیم‌های شهرداری گنبد، گیتی‌پسند اصفهان و مس رفسنجان شده است.

مسی‌ها در ست نخست مسابقه با شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند، اما در ادامه مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب میزبان و  شاگردان سیدعباسی شدند و سیزدهمین شکست خود را تجربه کردند. جاوید اسماعیل‌زاده از تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.

مجوز حضور هواداران پرشور ارومیه‌ای در سالن غدیر کمتر از دو ساعت مانده به شروع بازی صادر شده بود که علیرغم این موضوع، استقبال خوبی از این دیدار صورت گرفت.

هفته هفدهم این مسابقات روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه دنبال می‌شود که شهرداری ارومیه در تهران به مصاف سایپا خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.