تداوم تلاش راهداران هشترودی برای بازگشایی مسیر‌ها

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود از تداوم تلاش راهداران هشترودی برای بازگشایی مسیر‌ها خبر داد.

آقای آخوندزاده گفت: از ساعت ۲۰ شب گذشته که بارش نزولات آسمانی در قالب برف در شهرستان هشترود شروع شده است راهداران هشترودی در قالب شش تیم در محور‌های اصلی و فرعی حضور دارند و اقدام به بازگشایی مسیر‌های موجود می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۰ نفر از راهداران هشترودی برای ارزیابی راه‌های روستایی در قالب ۱۰ تیم از شب گذشته در جاده‌ها حضور دارند تا در صورت بسته بودن راه‌های احتمالی اقدام به مسیرگشایی کنند اما تا به حال از هیچ مسیر روستایی گزارشی مبنی بر بسته بودن راه دریافت نشده است.

وی افزود: راهداران هشترودی از شب گذشته ۱۰۰۰ کیلومتر از مسیر‌های اصلی، فرعی و روستایی را بازگشایی و با استفاده از۷۰ تن ماسه نمک به برقراری ارتباط جاده‌ای اقدام کرده اند..

وی اظهار کرد: از کلیه هموطنان و مسافران تقاضامندم در ایام بارش و فصول سرد سال از انجام مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت اقدام کردن به سفر زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، لباس گرم و مواد خوراکی را در ماشین خود داشته باشند.

آقای آخوند زاده ادامه داد: برای اطلاع یافتن از باز بودن مسیر‌های موجود در منطقه هشترود تمامی هموطنان می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۵ و تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.