رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف گفت: مردم برای تردد با وسیله نقلیه در سطح شهرکرد از زنجیر چرخ استفاده کنند.

ایرج حسین‌پور اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که از قبل از شروع بارش‌ها با شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری شهرکرد صورت گرفت، از ساعات آغازین بارش برف، برابر با اولویت در خیابان‌ها تا حدودی پاکسازی و شن و نمک پاشیده شد.

وی افزود:چون بارش برف استمرار داشت، امکان تردد وسایل نقلیه در برخی معابر به‌ویژه آن‌هایی که سطح شیبدارتری دارند بدون بستن زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکیپ دوم شهرداری شهرکرد نیز وارد عمل شده و تلاش می‌شود معابر هر چه سریع‌تر آماده تردد شوند.

حسین‌پور به رانندگان توصیه کرد: حتماً رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را مد نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: مشاهدات نشان می‌دهد تنها تعداد معدودی از خودرو‌ها از زنجیر چرخ استفاده می‌کنند که در این شرایط برفی، باید به بستن زنجیر چرخ توجه کرد.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق قانون رانندگانی که از زنجیر چرخ استفاده نمی‌کنند باید جریمه شوند، خاطرنشان کرد: با این وجود سعی می‌شود در شرایط فعلی که ممکن است متوقف کردن خودرو باعث تصادفات بیشتری شود به دلیل رفاه حال مردم با اغماض رفتار شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار