آغاز ثبت نام کلاس دوره‌های سواد آموزی در کردستان

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت نام دوره‌های سواد آموزی در استان خبر داد.

غلامعلی کرمی از آغاز ثبت نام دوره‌های سواد آموزی در استان خبر داد و از هم استانی‌ها خواست کرد افراد بی سواد و کم سواد را برای ثبت نام به کلاس‌های سواد آموزی هدایت کنند.

 سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، مدارس و آموزش دهندگان مستقر در نقاط شهری و روستایی آماده ثبت نام از سواد آموزان هستند.

او زمان کلاس گذاری دوره‌های سواد آموزی تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری، اعلام کرد و از بی سوادان و کم سوادان ۱۰ تا ۴۹ سال استان خواست برای آموزش در کلاس‌های سواد آموزی ثبت نام و شرکت کنند.

 کرمی نیاز میزان حجم ابلاغی سال جاری استان برای پوشش دوره‌های سواد آموزی را ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر خواند.

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از این تعداد ۵ هزار نفر برای پوشش دوره سواد آموزی، ۴ هزار نفر برای دوره انتقال و ۳ هزار و ۸۰۰ نفر برای دوره تحکیم در نظر گرفته شده است، گفت: این معاونت در نظر دارد بر اساس شیوه نامه مدیریت و راهبری فعالیت‌های سواد آموزی ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی، با مشارکت شرکا و دستگاه‌های همکار و بهره گیری از ظرفیت درون و برون سازمانی، نسبت به جذب و آموزش جامعه هدف اقدام کنند. 

 سرپرست معاونت سواد آموزی استان، مهم‌ترین اولویت کاری فعلی این حوزه را شناسایی، جذب و ثبت نام و آموزش سواد آموزان عنوان کرد و با بیان اینکه تحقق این هدف نیازمند عزم عمومی است، گفت همدلی مجموعه باعث پیشبرد برنامه‌ها خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۰۱:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام من تا کلاس سوم خواند میشه از کلاس چهارم شروع کنم
آخرین اخبار