جوانان فلسطینی در مخالفت با تصمیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، اقدام به اهتزاز پرچم فلسطین در قدس کردند.

فلسطینیان در واکنش به تصمیم "ایتمار بن گویر" وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای برچیدن پرچم فلسطین در اماکن عمومی، برافراشتن پرچم فلسطین را در همه خیابان‌های سرزمین فلسطین خواستار شدند.

به نقل از المیادین، شماری از جوانان فلسطینی در پاسخ به این فراخوان، پرچم فلسطین را در قلب قدس اشغالی نصب کردند. ویدئو‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که لحظه نصب و به اهتزار درآمدن پرچم‌های فلسطین را در خیابان‌های قدس اشغالی به تصویر می‌کشد.

در همین حال؛ فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ فلسطینیان، با دستور ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم برای برچیدن پرچم‌های فلسطین از امکان عمومی مخالفت کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، فرماندهی پلیس و بن گویر در خصوص اجرای این دستور اختلاف دارند و این اختلاف به حدی رسیده که بن گویر مجبور شده است پلیس را به صدور حکم قضایی یا تصویب قانونی برای اجرای دستور برچیدن پرچم‌های فلسطین تهدید کند.

سازمان عفو بین‌الملل ضمن محکوم کرد ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در داخل سرزمین‌های سال ۱۹۴۸، این اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی را بزدلانه، ضد هویت ملی فلسطین و ناقض قوانین سازمان ملل و حقوق بشر دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار