به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها، ۴۰۰۰ قواره چادر به خانواده های نیازمند اهدا شد.

داوری فرماندار مشهد در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا که توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها با تبریک روز زن گفت: موسسه آبشار عاطفه‌ها که متشکل از جمعی از خواهران محترمه و مورد اطمینان و اعتماد است در جهت خدمتگزاری به مردم مصمم هستند.

او افزود: در همین چند ماه اخیر موسسه آبشار عاطفه‌ها گام‌های بسیار خوبی برداشته که قابل تقدیر و تشکر است.

فرماندار مشهد با اشاره به هدف از این برنامه ادامه داد:  ۴۰۰۰ قواره به خانواده‌های نیازمند با الگوگیری از سبک زندگی فاطمی برای مادران نمونه تحت حمایت این بنیاد جهت ترویج حجاب فاطمی اهدا شده است.

داوری بیان کرد: بنیاد آبشار عاطفه‌ها همیشه سعی بر این داشته است که هر نیازمندی مشکل و مسئله‌ای داشته‌باشد آن را برطرف کند علاوه بر این کار نیک بدنبال نیازمندان هم بوده است و حوزه‌های مختلف را دعوت به همکاری می‌کند.


اهمیت انقلاب اسلامی به نقش و جایگاه بانوان

فولاد مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: در حالی که در زمان طاغوت، بانوان تنها به عنوان یک کالا مطرح بودند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ حایگاه بانوان در مناصب حکونتی مسئولیت دارند.

او با اشاره به مصادف بودن این روز میلاد با تولد امام‌خمینی (ره)، افزود: ایشان برای تحول در مسیر نور قیام کردند و حرکت این انقلاب را رهبری کردند تا بتوانند فرمان الهی را به اجابت برسانند و آرمان خداوند را در این کشور پایه گذاری کنند.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها ادامه داد: ایشان حکومت اسلامی را بر اساس امامت و ولایت، برای رسیدن به حقانیت آنچه که خاندان اهل بیت (ع) ترسیم کردند تا چراعی برای هدایت مردم باشد، بنا نهادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.