مسئول شعبه تایباد بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: تعداد ۳۷۱ خانوار کم‌بضاعت در این شهرستان مرزی تحت حمایت این سازمان مردم‌نهاد قرار دارند.

سمانه پذیره گفت: ۳۷۱ خانوار کم‌بضاعت در شهرستان تایباد توسط بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها حمایت می‌شوند که جمعیتی حدود هزار و ۴۰۰ نفر را پوشش می‌دهد.

وی افزود: ایتام، ازکارافتادگان، افراد بدسرپرست و بی‌سرپرست، خانواده‌های دارای زندانی، کارگران، افراد مطلقه و بیماران صعب‌العلاج جامعه هدف این سازمان مردم‌نهاد بوده که با کمک خیرین و نیکوکاران از حمایت‌های نقدی و غیرنقدی بهره‌مند می‌شوند.

مسئول شعبه تایباد بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون از سوی نیکوکاران، مبلغ ۶۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به جامعه هدف در این شهرستان مرزی کمک غیرنقدی شده که به‌صورت کالا و مواد غذایی در اختیار آنان قرار گرفته است.

پذیره بیان کرد: در راستای ابلاغ طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری، تعداد ۱۴ مادر بسته‌های شیرخشک و خوار و بار در این مدت دریافت کردند.

وی اضافه کرد: همچنین مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت مشارکت در ساخت ۴ باب منزل برای خانواده‌های مددجو کمک شده که این مشارکت در قالب خرید مصالح ساختمانی بوده است.

مسئول شعبه تایباد بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز خانواده‌های تحت پوشش، به‌ویژه خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج، به پزشکان و داروخانه‌ها برای ویزیت و دریافت دارو به‌صورت رایگان معرفی می‌شوند.

پذیره گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و خواربار، تأمین لوازم‌خانگی، اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان، خرید مواد پروتئینی، کمک‌هزینه ماهانه خرید نان و اهدای کفش و پوشاک از دیگر حمایت‌ها و کمک‌های خیرین در بنیاد آبشار عاطفه‌ها بوده است.

مسئول شعبه تایباد بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش که تمایل به مشارکت در امور خیریه را دارند، می‌توانند با تماس به دفتر شعبه تایباد این سازمان مردم‌نهاد به شماره ۰۵۱۵۴۵۳۴۴۱۰ از راه‌های ارائه کمک‌ها و پشتیبانی‌ها اطلاع یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.