عاملان قتل راننده کامیون عبوری از زرند دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۲ نفر که به انگیزه سرقت بار یک کامیون عبوری از گردنه عیسی آباد مرتکب قتل راننده شده بودند، دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ۲ نفر که به انگیزه سرقت بار یک دستگاه کامیون عبوری از گردنه عیسی آباد شهرستان زرند مرتکب قتل راننده شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

او در تشریح این خبر بیان داشت: ۱۶ دی ماه خبر وقوع یک مورد قتل در محدوده گردنه عیسی آباد شهرستان زرند به پلیس اعلام و ماموران پاسگاه دشتخاک و پلیس آگاهی با حضور در محل با جسد خون آلود یک مرد میانسال کنار جاده روبه رو شدند که با ضرب سلاح سرد و گرم کشته شده بود.  

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: بدین منظور با اقدامات حوزه تشخیص هویت آگاهی مشخص شد، مقتول از اتباع افغانستانی، راننده یک دستگاه کامیون حامل بار روغن موتوربوده است که بنا به احتمالات اولیه چند نفر به انگیزه سرقت هنگام عبور از گردنه عیسی آباد او را به قتل رسانده اند.

او تصریح کرد:در این رابطه با انجام تحقیقات میدانی و هچنین اقدامات اطلاعاتی و پی جویی‌های پلیسی بعدی، هویت ۲ نفر عامل این قتل مشخص و این متهمان در یک از نقاتط شهر کرمان دستگیر شدند.  

سردار ناظری تصریح کرد: از این متهمان، یک قبضه کلت کمری به همراه  خشاب و ۲۱ تیر مربوطه و ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

او بیان داشت: این ۲ متهم در بازجویی ها‌ی اولیه به انجام این قتل به قصد سرقت بار کامیون به ارزش ۷۰ میلیارد ریال به وسیله یک دستگاه خودروی زانتیا با استفاده از سلاح گرم (کلت) و سلاح سرد اعتراف کردند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پرونده متهمان برای معرفی به مراجع قضایی در دست بررسی و تکمیل قرار دارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار