رئیسی:

طرح نیمه تمام پتروشیمی شهرستان خاتم احیا می‌شود

رئیس جمهور گفت: تمام تلاش دولت استقرار عدالت در نظام اداری است.

سید  ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان خاتم گفت: حضور گرم مردم به دشمنان نشان می‌دهد توطئه‌های آن‌ها در برهم زدن اتحاد مردم نقش بر آب است.

او با اشاره به روحیه ولایت مداری و انقلابی گری مردم یزد به ویژه مردم شهرستان خاتم افزود: حضور پر شور شما در استقبال از هیئت دولت تجدید میثاق با آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب است.

رئیسی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت های زیادی در حوزه های صنعتی، معدنی کشاورزی و گردشگری در کشور وجود دارد که می توان با مدیریت درست و برنامه ریزی زمینه روز افزون پیشرفت کشور را فراهم کرد.

رئیس جمهور گفت: مهمترین سرمایه کشور نیروی انسانی خلاق و کار آمد است که می تواند با بهره برداری درست از آن جامعه ای سراسر شکوفا و پیشرفته را به وجود آوریم.

رئیسی با اشاره به مشکلات و مسائل پیش روی جوانان گفت: دغدغه امروز دولت مسائل مربوط به جوانان است و تا رفع این مسائل از پای نخواهیم نشست.

او، از مسکن، ازدواج و اشتغال  به عنواون  مهمترین  خواسته جوانان یاد کرد و اظهار داشت: تمام تلاش خود را صرف خواهیم کرد این مشکلات به حداقل برسد.

رئیس جمهور با اشاره شناسایی نقاط حادثه خیز کشور گفت: جاده مواصلاتی یزد به شهرستان خاتم یکی از جاده های حادثه خیز کشور است که اصلاح آن در اولویت کار وزارت راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

رئیسی همچنین به طرح نیمه تمام پتروشیمی شهرستان خاتم اشاره کرد و افزود: این طرح به دلیل نداشتن خوراک و تامین نشدن سوخت گاز سال هاست بهره برداری آن به تاخیر افتاده که با برنامه ریزی جدید برای تکمیل آن اقدام خواهد شد.

او با اشاره اینکه تمام تلاش دولت استقرار عدالت در نظام اداری است، تاکید کرد: هرگونه روابط ناسالم و پارتی بازی را در ادارات دولتی مردود اعلام و با آن برخورد می کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ممکن است بعضی از کمبود ها را بپذیرند اما تبعیض را نمی پذیرند، خاطر نشان کرد: به مردم اطمینان می دهیم گزارش های مربوط به فساد را پیگیری، و با زمینه های فساد زا با تمام توان برخورد می کنیم.

رئیسی با تاکید بر ملاک عمل بودن رضایت مردم در تصمیم گیری‌های دولت گفت: برای ما خطر افتادن منافع قشر خاص اهمیت نمی دهیم.

رئیسی توجه به رهنمود‌های امام و رهبری را عامل موفقیت و نگاه به بیگانگان را عامل ناکامی توصیف کرد و افزود: آمریکا و غرب هر جا پا گذاشته اند فقط مشکل آفرینی کرده و هیچ گرهی را از این کشور‌ها باز نکرده اند که نمونه این ادعا را می‌توان در کشور‌های آفریقایی مشاهده کرد که ذخایر و معادن بزرگی دارند، اما در فقر بسر می‌برند.

او ادامه داد: آمریکا و کشور‌های غربی قبلا به بهانه و شعار آزادی، حقوق بشر، آبادی و عمران به کشور‌ها لشکرکشی می‌کردند، اما هم اکنون که دستشان رو شده است، به صراحت می‌گویند به دنبال منافعشان هستند. آنان ثروت این کشور‌ها را غارت می‌برند، اما بدترین توهین‌ها و اهانت را به این کشور‌ها روا می‌دارند.

رئیس جمهور، هویت ملی و دینی را از سرمایه‌های بزرگ کشور دانست و تصریح کرد: شهدا که از بزرگترین سرمایه‌های ما به شمار می‌آیند، به ما یاد دادند که راه مقاومت در ایستادگی، توکل به خدا و اعتماد به داشته هاست.

او خاطرنشان ساخت: دولت مصمم است به ظرفیت‌ها و ذخایر و معادن موجود در کشور توجه کند و زندگی مردم را با نیروی انسانی کارآمد متحول سازد. کشور به تحول نیاز دارد و مدیران باید نگاه تحولی داشته باشند. نگاه مدیران باید مبتنی بر عدالت و رفاه اجتماعی و باز کردن گره‌ها از مردم باشد و مردم حس کنند گره زندگی آنان باز می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۴ دی ۱۴۰۱
خدا حفظ کنه آقای رئیسی رو از وقتی که آمده مردم احساس می‌کنند در فشار اقتصادی نیستند ، هرچند که هنوز گرانی و تورم هست ولی به نسبت به دولت قبلی که ابولهب بود خیلی مردم احساس آرامش دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۳ دی ۱۴۰۱
با افزایش تورم و گرونی و کم شدن ارزش پول ملی
اقتصاد ایران رو اقتصاد ونزوئلایی کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۳ دی ۱۴۰۱
رئیسی یار امام
دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۳ دی ۱۴۰۱
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۳۳ ۲۳ دی ۱۴۰۱
انموقع پتروشیمی شهرستانی همچون بروجن در نزدیکی منابع آبی با اما و اگرهای بسیار توسط بدخواهان خودی و غیرخودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۳ دی ۱۴۰۱
واقعا چرا تو شهر بافق کارخانه فولاد باید زده بشه، تو شهری که بشدت آب کم داره. مگه نمی دونی فولاد بشدت آب نیاز داره