خطیب جمعه دزفول گفت: باید ببینیم مصاحبه، بیانیه و انتقاد ما چه نتیجه‌ای در جامعه دارد؛ اگر این اقدامات باعث دوقطبی در جامعه شد یعنی در زمین دشمن بازی کرده‌ایم

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با تاکید بر خودداری از دامن زدن به اختلافات قومیتی گفت: باید ببینیم مصاحبه، بیانیه و انتقاد ما چه نتیجه‌ای در جامعه دارد؛ اگر این اقدامات باعث دوقطبی در جامعه شد یعنی در زمین دشمن بازی کرده‌ایم.

او نقد مودبانه را سازنده دانست و افزود: برخی با طرح مطالبات غیرمنطقی، عده‌ای را علیه دیگران تحریک می‌کنند که پیگیری موضوعات باید از طریق مجاری قانونی کشور انجام شود.

آقای قاضی دزفولی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مداحان یادآور شد: حضرت آقا به مهندسی خوب دشمن در اغتشاشات اخیر آفرین گفتند و فرمودند دشمنان توطئه‌های فراوانی علیه ایران به کار بردند، ولی محاسبه آن‌ها اشتباه بود.

خطیب جمعه دزفول همچنین متذکر شد که «دشمن خواب‌ها دیده بود برای ما، ولی نتوانست، چون مردم با آن‌ها همراهی نکردند.»

این فرد مسئول در خصوص اجرای حکم علیرضا اکبری نیز گفت که او یک جاسوس خائن بود که با مسوولیتی بزرگ در بدنه کشور برای دشمن جاسوسی می‌کرد و خون بسیاری از دانشمندان ایران به گردن این جاسوس بود و باید اعدام می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.