اولین جشنواره استانی اقتصاد مقاومتی به ایستگاه آخر رسید

اولین جشنواره استانی اقتصاد مقاومتی در یزدانشهر، پس از ۲ روز به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی اقتصاد مقاومتی با حضور حجج الاسلام شجاعی و غفوری ائمه جمعه زرند و خانوک،  جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و سید رضا حسینی نژاد فرماندار  زرند و با سخنرانی جبران القانص از کشور یمن در یزدان شهر، مرکز بخش یزدان آبادِ شهرستان زرند امروز برگزار شد. 

 جلالی، معاون سیاسی استاندار کرمان در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار و مسئولان محلی، جشنواره استانی اقتصاد مقاومتی یزدانشهر را تجلی عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان کرد و گفت: مجموعه دولت به دنبال حمایت از مشاغل خانگی و فراهم کردن بستر مناسب برای فروش این محصولات و درآمد پایدار برای این عزیزان است.

حسینی نژاد، فرماندار زرند نیز با اشاره به اهمیت مقاومت در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی، هدف از برگزاری این جشنواره را شناساندن ظرفیت‌ها و دستاورد‌های شهرستان پس از انقلاب و در سایه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

جبران القانص، از  اعضای حزب الله کشور یمن سخنران ویژه مراسم اختتامیه ضمن تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم یمن، گفت: در زمانی که تمام کشور‌های جهان از ما روی برگردانده بودند، جمهوری اسلامی از ما حمایت کرد و ما قدردان این حمایت‌ها هستیم.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی امتداد نهضت امام حسین (ع) است، افزود: با توجه به سخن امام خمینی (ره)،  حفظ این انقلاب از خود آن مهم‌تر است و باید برای حفظ  آن تلاش کرد و این انقلاب، الگوی همه مستضعفان جهان است.

جبران القانص با بیان اینکه جریان‌های وابسته به دشمن، برای مقابله با ایران و ملت مظلوم یمن و سایر ملل اسلامی متحد شده اند، بیان داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌خواهند هیچ اقدام جدی و جریان آزادی‌خواهی مانع طرح‌های آن‌ها شود و دشمنی آن‌ها با عقاید دینی امت اسلام و چشم‌انداز فکری و راهبردی آن است.

او با اشاره به سخنان شهید حسین بدرالدین الحوثی بنیانگذار انقلاب یمن تصریح کرد: پشتوانه جمهوری اسلامی، مردم متدین و دلداده به انقلاب هستند و از همین رو دشمن نتوانسته به خواسته‌هایش برسد و دشمنان آن آرزوی خود را به گور می‌برند.

اولین جشنواره استانی اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند به همت و همکاری شهرداری و شورای شهر یزدانشهر و فرمانداری زرند، در مرکز بخش یزدان آباد، یزدانشهر طی ۲ روز ۲۲ و ۲۳ دیماه در مجموعه ورزشی شهید ایزدی یزدانشهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار