آغاز جشنواره استانی اقتصاد مقاومتی در یزدان شهرِ زرند

اولین جشنواره استانی اقتصاد مقاومتی امروز با حضور مسئولان در یزدان شهر، مرکز بخش یزدان آبادِ شهرستان زرند آغاز به کار کرد.

فرماندار زرند در مراسم افتتاحیه این جشنواره که با حضور حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدان آباد، حجت الاسلام عربزاده امام جمعه ریحان شهر، سید رضا حسینی نژاد فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان زرند انجام شد، با اشاره به اینکه رسیدن به استقلال در بخش‌های مختلف از اهداف انقلاب اسلامی بوده است، مقاومت را در تمامی عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برای مبارزه با تحریم‌ها مهم دانست.

او ضمن محکومیت هتک حرمت به مرجعیت شیعه از سوی نشریه معاند، این حرکت را ضعف دشمن و ترس او از رشد اسلام در غرب عنوان کرد.

حسینی نژاد با بیان اینکه مقاومت سیاسی و اقتصادی مسلمانان در شعب ابیطالب زمینه ساز پیروزی و گسترش اسلام شد، بیان داشت: باید اقتصاد مقاومتی با استفاده از توان همه دستگاه‌های فرهنگی تبیین و به گفتمان غالب در سطح جامعه تبدیل شود.
شهردار یزدانشهر نیز با اشاره به لزوم تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های کلیدی اقتصاد مقاومتی در اقتصاد شهری، گفت: مقام معظم رهبری در سنتی جدید، نام‌گذاری سال‌ها را از سال ۱۳۸۷ در کشور پایه نهادند، سنتی که پیش از این نیز در پیام‌های نوروزی ایشان به چشم می‌خورد؛ اما ایشان با این نام‌گذاری‌ها مسیری روشن را به شکل مدون و تأثیر‌گذار پیش روی مسئولان و مردم قرار دادند.

او با اشاره به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ایده اجرایی و بهترین راه حلّ مشکلات اقتصادی کشور برای مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصادی بسیار راهگشا است و شهرداری یزدانشهر با نصب العین قرار دادن این مهم توانست ۱۳۰ کیلومتر جدول گذاری را طی ۶۰ ماه با استفاده از ظرفیت داخلی شهرداری به سرانجام برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار