فرماندار رزن گفت: مجموع اعتبارات عمرانی این شهرستان که ۴۴ میلیارد تومان بود اکنون به ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

علی اصغر غفاری‌ فرماندار رزن آثار در مراسم تقدیر از ورزشکاران نمونه رشته والیبال شهرستان رزن، بیان کرد: برای هر طرح ورزشی که در شهرستان وجود داشت و بلاتکلیف بود، در سفر ریاست جمهوری اعتبار درنظر گرفته شده و پیگیری و اتمام و راه اندازی این طرح‌ها با اداره کل ورزش و جوانان استان است و ما نیز از این اقدامات حمایت و پیگیری خواهیم کرد.

او با بیان اینکه ازظرفیت خیرین در حوزه ورزش بهره میبریم افزود: نگاه ما به ورزش شهرستان ویژه است، ظرفیت‌های بالایی در روستا‌ها وجود دارد و از ظرفیت دهیاران برای گسترش ورزش شهرستان باید استفاده کرد و همه دهیاران شهرستان در بحث ورزش کمک حال اداره ورزش و جوانان شهرستان باشند.

غفاری‌آثار گفت: در طول یک سال گذشته تغییرات مثبتی در شهرستان رخ داده و از کل اعتبارات عمرانی که ۴۴ میلیارد تومان بوده، امروز به ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان رزن تصریح کرد: از سفر ریاست جمهوری ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان دیده شده که بعد از انقلاب بی‌نظیرترین اعتبار برای رزن بوده و در هیچ شهرستان در استان و کشور با شاخص‌های رزن به این میزان اعتبار جذب نشده است.


او ادامه داد: تمام طرح‌هایی که در سفر اعتبار دریافت کرده اند، در طول سه سال به اتمام می‌رسند و شهرستان صددرصد آمادگی جذب اعتبارات را دارد، اما لازم است در استان ورزش شهرستان را دریابند و از ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای گسترش ورزش استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.