فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مراسمی از مدیرکل و عوامل صداوسیمای مرکز خلیج فارس تجلیل کرد.

 در این مراسم از تلاش های مدیرکل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس در راستای انعکاس اخبار امید آفرین و انعکاس فعالیت های سپاه و بسیج قدردانی کرد.

سردار اباذر سالاری گفت: روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف سازمان بسیج مستضعفین مفتخر به کسب موفق ترین رده در موضوع روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شد که این موفقیت مرهون تلاش ها و مجاهدت همه عوامل رسانه ملی و دیگر خبرگزاری ها استان هرمزگان است.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: معاونت روابط عمومی سپاه استان تلاش بسیار خوبی در حوزه تبلیغات و ترویج فرهنگ و مفاهیم دینی و معنوی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی جامعه از خود نشان داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم در این مراسم گفت: جهاد تبیین یکی از ماموریت های مهم سازمان صدا و سیما است.
مهران جلائی افزود: داشتن سواد رسانه ای در جنگ نرم و رسانه ای فعلی بسیار مهم است و صدا و سیما در این زمینه رسالت مهمی بر عهده دارد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد سالاری معاون روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان نیز در این مراسم از همراهی، همدلی و تلاش مدیرکل، قائم مقام، معاونان و مدیران شبکه خلیج فارس در انعکاس خدمت رسانی های سپاه، بسیج و گروه های جهادی و مردم یاری در سیل و زلزله در استان قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.