استفاده از ظرفیت خیرین ورزشیار و همچنین واحد‌های صنعتی

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در جمع شورا‌های اسلامی و هیات‌های ورزشی شهرستان آذرشهر گفت: باید از ظرفیت خیرین ورزشیار و همچنین واحد‌های صنعتی در راستای توسعه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی استفاده کنیم.

میر هادی قره سید گفت: در کل کشور ۴۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد که از این تعداد پروژه نیمه تمام ۸۱۳ پروژه در حال تکمیل شدن است و ۲۷۰ پروژه در دهه فجر امسال افتتاح و بهره برداری خواهد شد.‌ی تصریح کرد: مجموعه‌ها و واحد‌های صنعتی که بدهی مالیاتی دارند می‌توانند با هماهنگی معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان، صد درصد میزان بدهی مالیاتی خود را درحوزه ورزش هزینه کنند.

فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این جلسه گفت: بیشترین مشکلات حوزه ورزش شهرستان آذرشهر کمبود مکان، تجهیزات و مشکلات مالی است و باید اداره ورزش و جوانان نسبت به حل مشکلات ورزش شهرستان اهتمام جدی داشته باشد.

محمودیان افزود: در شهر تیمورلو ۲۰ سال پیش زمینی جهت احداث زمین چمن ورزشی اهدا کرده اند، اما تابحال اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است.

ستوده نزاد مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری ۳۸۵ میلیار تومان اعتبار به پروزه‌های نیمه تمام ورزشی اختصاص یافت

او تصریح کرد: در راستای حمایت از ورزشکاران، مزایده اماکن ورزشی با مبلغ زیر یک صد میلیون تومان بدون برگزاری تشریفات، به هیات‌های ورزشی واگذار می‌شود.

برچسب ها: ورزش و جوانان ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.