رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر وقت روز دوشنبه، سامانه جدید بارشی وارد استان کرمان می‌شود.

حمیده حبیبی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان برخی از مناطق استان کرمان کمی ابری و در برخی مناطق تمام ابری است، گفت: برای امروز افزایش ابر و بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمال و غرب استان کرمان پیش بینی می‌شود.

او افزود: از اواخر وقت روز دوشنبه، سامانه جدید بارشی وارد استان کرمان می‌شود و در اکثر مناطق بارش باران و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود. 

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او افزود: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و حرکت روان آب‌ها طی  فردا تا روز چهارشنبه در استان دور از انتظار نیست.

حبیبی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه کاهش محسوس دما را شاهد هستیم، بیان کرد: به دلیل ماندگاری هوای سرد، کشاورزان، باغداران، گلخانه داران و سالن‌های پرورشی به خصوص در جنوب استان کرمان، برای جلوگیری از خسارت سرمازدگی تمهیدات لازم را انجام دهند.

او گفت: احتمال مه گرفتگی و کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی پیش بینی می‌شود.

حبیبی افزود: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و صبح امروز لاله زار با دمای ۸ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار