مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات به بیش از ۱۰۰ نفر از حادثه‌دیدگان در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

حمید قویدل گفت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستان نمین به 22 نفر و نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس شهرستان خلخال به 90 نفر گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل می گوید: ساعت 02:05 بامداد روز شنبه 24 دی طبق گزارش دریافتی از راهداری شهرستان خلخال مبنی بر گیر افتادن چندین دستگاه خودرو در کیلومتر 36 محور خلخال-اسالم تیم پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه صائین با 3 نفر نیروی عملیاتی و بکارگیری یک دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام و به افراد حادثه‌دیده کمک کردند.

به گفته او، تیم اعزامی در محور خلخال اسالم به 30 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ساعت 03:45 بامداد 24 دی طبق گزارش مردمی به پایگاه امدادونجات بین شهری گردنه حیران جمعیت هلال‌احمر شهرستان نمین مبنی بر گیر افتادن یک دستگاه خودروی مینی‌بوس در کیلومتر 25 محور نمین - آستارا، سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

قویدل می گوید: در این عملیات، 5  نفر از نیروی عملیاتی پایگاه امدادونجات بین شهری نمین با بهره‌گیری از 2 دستگاه خودرو امدادی به 22 نفر امدادرسانی کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.