صنعتگران خراسان رضوی نیازمند حمایت با اختصاص بسته‌های تشویقی هستند

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: صنعتگران این استان نیازمند حمایت از طریق اختصاص بسته‌های تشویقی هستند که باید خانه صنعت استان طرح پیشنهادی خود را در این زمینه به استانداری ارائه دهد.

 امین سلیمانپور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی روز یکشنبه در دیدار با رییس و اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: لازم است خانه صنعت با توجه به اتفاقات اخیر در بحث تامین انرژی برای واحدهای صنعتی و همچنین نوسانات اقتصادی، بسته های مشوقی در بخشهای مختلف برای صنعتگران آماده و به استانداری ارسال کند.

وی اظهار داشت: پیشنهادات خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی در این بسته می تواند پیرامون اختصاص مشوق های مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی، تامین انرژی و سایر موارد به صنعتگران با هدف جبران خسارتهای ناشی از تعطیلی و قطعی انرژی آنها باشد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر تعامل بیشتر بین استانداری و خانه صنعت معدن و تجارت استان از مسوولان این تشکل اقتصادی خواست حضور پررنگ تری در نشستهای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید داشته باشند تا بتوان از این طریق به واحدهای صنعتی کمک بیشتری کرد.

سلیمانپور همچنین با اشاره به آمادگی استانداری خراسان رضوی مبنی بر اصلاح مجوزهای تولید و جوازهای تاسیس گفت: همه ظرفیت بخش اقتصادی استانداری آماده همکاری های لازم در حوزه رونق تولید با تشکلهای اقتصادی استان است.

رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این دیدار همکاری همه جانبه صنعتگران در روزهای سخت کنونی به لحاظ تامین انرژی را خاطر نشان کرد و گفت: استمرار قطعی انرژی و تعطیلی واحدهای صنعتی آنها را زمین‌گیر می کند.

فیروز ابراهیمی که به تازگی مسوولیت خانه صنعت، معدن و تجارت استان را بر عهده گرفته است، اظهار داشت: طبق قانون تامین خسارت وارده به صنایع ناشی از قطع گاز و برق و تعطیلی ها ضروری است، از سوی دیگر اولویت بندی در صدور مجوزهای تاسیس در بخش صنعت باید با توجه به نیاز روز جامعه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار