مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی این صندوق خبرداد.

بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: این صندوق بر اساس اسناد بالادستی شکل گرفته که افراد از ۱۸ سالگی تا ۵۰ سالگی می‌توانند عضو آن شوند.

وی افزود:خدمات این صندوق همانند تامین اجتماعی است و در ارائه خدمات یکسان است به غیر از درمان که اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

برقراری گفت: سیاست این است که به سمت ارائه خدمات بیشتر حرکت کنیم و باید در سرعت، دقت و خلاقیت حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: تدوین برنامه راهبردی پنج ساله برای اولین بار در صندوق اتفاق افتاده که مهم‌ترین برنامه در سال ۱۴۰۱ پوشش حداکثری جامعه هدف است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: در زمانی که مسئولیت این صندوق را بر عهده گرفتیم یک میلیون سیصد هزار نفر بیمه شده داشت که در دولت سیزدهم پانصد هزار نفر به بیمه شدگان این صندوق اضافه شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای تاسیس در سال ۸۴ سطوح درآمدی این صندوق تغییر نکرده در حالی که امسال سطوح درآمدی سطح ۸، ۲میلیون ۶۶۰ تومان است که ظلم بزرگی به صندوق است.

برقراری گفت: امسال سطوح درآمدی را ۶۰ درصد افزایش داشته است که می‌توان گفت به سمت کفایت درآمدی حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پشتیبانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک به ده است که مطلوب‌ترین حالت است گفت: اگر مطالبات دولت به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت شود می‌توان گفت پایداری صندوق تا ۵۰ سال آینده تضمین است.

برقراری اظهار کرد: ۲۲ هزار فقره تسهیلات بدون کارمزد و بدون نیاز به وثیقه به مستمری بگیران با اعتبار قریب به ۹۶۰ میلیارد ریال تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ۴۰ درصد در سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است که اکنون حداقل مستمری بگیران با ۱۹۰ درصد افزایش ۳۱۴ هزار تومان و حداکثر ۳۰ درصد افزایش ۱ میلیون ۶۵۰ هزار تومان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۲:۴۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
حق مارو که خوردن.حکم بازنشستگی بابام اومد بعدفوت کرد گفتن قبول نیست .و مارو مستمری بگیر حساب کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۶ دی ۱۴۰۱
سلام به نظر مسول مربوطه با۱۶۰۰ میتوان زندگی کرد که این قدر بنظرش این عدد بزرگ می آید اون هم قشری که سال های سال بامشقت ورنج زندگی کرده اند والان هم با این تورم فلاکت بار دارند دست وپنجه نرم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ دی ۱۴۰۱
چقدر رر زیاد
پدر من با 80 سال سن، بعد از 60 ،70 سال کشاورزی کردن و جون کندن، تازه 300 هزار تومن حقوق میگیره. واقعا ظلم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار