انجام عملیات نمک پاشی معابر همدان با ۸۲ دستگاه ماشین

شهردار همدان گفت: هم اینک عملیات نمک پاشی با ۱۲ دستگاه ماشین آلات مکانیزه و ۷۰ دستگاه ماشین آلات غیرمکانیزه در نقاط مختلف شهر همدان در حال اجرا است.

سیدمسعود حسینی افزود: در پی تداوم بارش برف عملیات برف روبی و پاکسازی معابر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری همدان در سطح شهر ادامه دارد.

او گفت: برف روبی معابر شهری با ۵۰۰ نیروی شهرداری و با استفاده از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و کمک بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

شهردار همدان تصریح کرد: نیرو‌های خدمات شهری یکسره و تمام مدت در عملیات شبانه روزی در حال یخ زدایی معابر شهر هستند و عملیات برف روبی همچنان ادامه دارد.

حسینی افزود: با هدف دسترسی آسان شهروندان به مخلوط ماسه و نمک، مخازن نمک در نقاط مختلف سطح شهر به‌ویژه سطوح و خیابان‌های شیب دار تعبیه شده است.

او با اشاره به اینکه استفاده بیش از حد نمک برای جلوگیری از یخبندان معابر علاوه بر آسیب رساندن به آسفالت معابر، فضای سبز و آب‌های زیر زمینی، موجب مشکلات زیست محیطی می‌شود گفت: شهروندان هنگام بارش برف تعامل و همکاری لازم را با عوامل ستاد برف روبی داشته باشند.

شهردار همدان افزود: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت برخط (آنلاین) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری به ویژه در این روز‌های برفی را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

حسینی با بیان اینکه پارک خودرو‌ها در معابر کاهش سرعت برف روبی را به همراه دارد، گفت: پارک خودرو‌ها در معابر علاوه بر اینکه خساراتی برای مالک خود ایجاد می‌کند موجب اخلال در عملیات برف روبی نیز می‌شود.

برچسب ها: نمک پاشی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.