هفت سارق در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: هفت متهم به سرقت در جریان اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت درمشهد دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد روز دوشنبه در تشریح این عملیات گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت تشدید مقابله با سرقت‌های شبانه در دستور کار سرکلانتری جنوب پلیس مشهد قرار گرفته است.

او افزود: تیم‌های تجسس کلانتری شهید فیاض بخش مشهد در این عملیات ضربتی، سه عامل سرقت خودرو‌های سواری را شناسایی و در حال تردد با پژو مسروقه به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: راننده خودروی سرقتی دستگیر شد، اما ۲ همدست او متواری شدند که در تعقیب و گریز با سلاح سرد در برابر مأموران انتظامی مقاومت نشان دادند، اما سرانجام زمین‌گیر شدند.

نگهبان بیان کرد: از این متهمان یک جفت پلاک خودرو و ۲ جفت پلاک جعلی کشف شد.

او تصریح کرد: ماموران تجسس کلانتری ۱۸ در این عملیات ٢ عامل دستبرد به خانه‌های مسکونی را نیز چهره زنی و در حال سرقت از یک ساختمان دستگیر کردند که در این ارتباط یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: همچنین در جریان اجرای این طرح  یکی از عاملان دستبرد به وسایل داخل خودرو با هفت فقره سابقه کیفری در مشهد دستگیر شد.

نگهبان اظهار کرد: شناسایی و دستگیری جوانی با ١٩ فقره سابقه کیفری و متهم به سرقت ۲ کارتن تجهیزات پزشکی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال، از دیگر نتایج اجرای عملیات ضربتی پلیس مشهد است.

او افزود: تحقیقات از متهمان با دستور مراجع قضایی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.