آغاز پویش کودکان سایبری در خراسان شمالی

پویش کودکان سایبری با هدف ارتقا آگاهی‌های اجتماعی در خصوص استفاده کودکان از فضای مجازی، نقض حریم خصوصی و بازی‌های رایانه‌ای از ۲۵ الی ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان گفت: پویش مردمی کودکان سایبری با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان، از ۲۴ دی تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ با شعار حمایت از کودکان در فضای مجازی در سراسر کشور به همت پلیس فتا برگزار می‌شود.

سرهنگ شاکری گفت: این پوشش در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان، برگزاری می‌شود.

او  گفت: خانواده‌ها می‌توانند با پیگیری صفحه پویش کودکان سایبری به راهکار‌ها و اقدامات موثر به منظور حفاظت از کودکان خود در فضای مجازی دست یابند و در صورت نیاز، موارد مشکوک را با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری که به صورت شبانه روزی حضور دارند تماس و یا با سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir مراجعه نمایند.

شاکری با اشاره به اینکه کودکان در عصر حاضر با عناوین مختلف در این فضای چندجانبه حضور دارند، از والدین خواست تا شکاف دیجیتال بین کودکان و خانواده را به حداقل برسانند.

برچسب ها: سایبری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.