مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تداوم تأمین سوخت نقاط فاقد گاز طبیعی تا پایان سال انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع حدود ۹ میلیون لیتر نفت سفید و ۱۴ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۶۷۰ کیلوگرم گاز مایع از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تداوم تأمین سوخت نقاط فاقد گاز طبیعی تا پایان سال انجام شده است و سوخت‌رسانی به نحو مطلوبی بدون وقفه با وجود شرایط جوی نامساعد زمستانی ادامه دارد.

ساسان تیموری افزود: نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز خانوار‌های ساکن در مناطق فاقد گاز طبیعی تأمین و توزیع شد.


بیشتر بخوانید


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال با تدابیر در نظر گرفته شده، قبل از تشدید سرما با اقداماتی به موقع، سوخت مورد نیاز برای خانوار‌های واجد شرایط ساکن در نقاط فاقد گاز طبیعی ارسال شد و توسط فروشندگی‌های نفت سفید و گاز مایع در اختیار سهمیه‌بگیران قرار گرفت.

وی با اشاره به توزیع حدود ۹ میلیون لیتر نفت سفید و ۱۴ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۶۷۰ کیلوگرم گاز مایع از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تداوم تأمین سوخت نقاط فاقد گاز طبیعی تا پایان سال انجام شده است و سوخت‌رسانی به نحو مطلوبی بدون وقفه با وجود شرایط جوی نامساعد زمستانی ادامه دارد.

تیموری افزود: در صورت بروز شرایط اضطراری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع در تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم آمادگی کامل دارند.

وی از مردم استان درخواست کرد: به منظور تداوم تأمین انرژی عموم مردم در اقصی نقاط کشور، در مصرف بهینه حامل‌های انرژی مانند گاز طبیعی، برق و سوخت‌های مایع از قبیل بنزین، نفت سفید، گاز مایع، نفت‌گاز و سوخت‌های دیگر، حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار