مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هدایت درآمد زکات به سمت رفع مشکلات مختلف جامعه یکی از برنامه‌های در دست اجرا در دبیرخانه زکات استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال وبختیاری بر فرهنگسازی در زمینه پرداخت زکات و استفاده از ظرفیت هنر و رسانه برای ترویج زکات تاکید کرد و گفت: تاکنون در زمینه زکات در بخش هنر گام‌های اثرگذاری برداشته نشده و باید از تمام ظرفیت‌های بخش هنر برای ترویج این امر استفاده کرد.

جاسم محمدی افزود: با تهیه آثار فاخر در زمینه فیلم، سینما و سایر آثار هنری و استفاده از ظرفیت رسانه می‌توان از ظرفیت زکات برای توسعه کشور و محرومیت زدایی و رفع فقر از سفره محرومان استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به برگزاری جشنواره علمی، ترویجی و نگرشی وقف درشهرکرد گفت: در زمان برگزاری این جشنواره نخستین سرود در حوزه زکات در استان رونمایی و با حضور دانشجویان دانشگاه هنر فارسان نیز نمایشگاهی در زمینه زکات در محل برگزاری جشنواره برگزار خواهد شد.

محمدی به آزادسازی چهار زندانی جرایم غیرعمد با تلاش ستاد دیه و همچین از محل درآمد زکات استان خبر داد و گفت: هدایت درآمد زکات به سمت رفع مشکلات مختلف جامعه یکی از برنامه‌های در دست اجرا در دبیرخانه زکات استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار