رئیس اداره زکات کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات ۲۸ دی‌ماه در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی صفری بیان کرد: این جشنواره علمی با حضور صاحبنظران و با هدف هم‌اندیشی پیرامون ترویج فرهنگ پرداخت زکات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات و نقش آن در رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان افزود: موارد و نحوه مصرف زکات شامل کمک به نیازمندان و محرومان، پرداخت بدهی افراد نیازمند و احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره زکات کمیته امداد استان برگزاری نشست، بیان مسائل فقهی پیرامون این دستور الهی و بهره‌مندی از تجربیات مؤدیان و مبلغان زکات از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

صفری تکریم از مؤثرین و فعالان این حوزه را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره زکات در استان عنوان و مطرح کرد: ائمه جمعه، مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشوری و استانی، مؤدیان، عاملان و مبلغان افتخاری زکات در این جشنواره حضور دارند.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار