مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آمادگی کلیه نیرو‌های امدادی این جمعیت برای اعزام به آذربایجان غربی و امدادرسانی به حادثه دیدگان این استان خبر داد.

حمید قویدل در پی زلزله ۵/۴ ریشتری که در شهر خوی آذربایجان غربی اتفاق افتاد ۱۰ شعبه شهرستان‌های تابعه، ۱۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری، تیم واکنش سریع، تیم آنست و تیم‌های پشتیبانی استان اردبیل در آمادگی کامل برای امدادرسانی به سر می‌برند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در لحظات اولیه زلزله به کلیه عوامل امدادی استان و شعب تابعه آماده باش داده شد تا در صورت نیاز به یاری زلزله زدگان بشتابیم.

قویدل بیان کرد: بلافاصله جلسه هماهنگی و آمادگی در محل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) معاونت امداد و نجات استان تشکیل شد و تدابیر لازم جهت پاسخگویی به هرگونه حوادث و سوانح احتمال در نظر گرفته شد.

او افزود: ۵۰ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب ۱۰ تیم با ۱۵ دستگاه خودروی امدادی در آمادگی کامل برای پاسخگویی احتمالی به سر می‌برند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای اعزام نیرو‌های امدادی، تجهیزات و اقلام امدادی مورد نیاز برای آسیب دیدگان ناشی از زلزله در آمادگی کامل به سر می‌برند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.