هشدار مقاومت به تل آویو پس از ترور یکی از فرماندهان گردان جنین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از شهادت یکی از فرماندهان گردان‌های جنین تاکید کرد این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین و یک فلسطینی دیگر، افزود: جنایت ترور این شهیدان بزرگوار بی پاسخ نخواهد ماند.

به نوشته پایگاه اینترنتی شمس نیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت ادهم محمد جبارین (۲۷ ساله) از مهم‌ترین فرماندهان گردان جنین در گردان‌های القدس و جواد فرید بواقنه (۵۸ ساله) استاد توانای فلسطینی را تسلیت عرض کرد و افزود این دو شهید بزرگوار بامداد امروز در عملیات یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین، به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیدند.

جنبش جهاد اسلامی با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد «شهادت ادهم جبارین مجاهد قهرمان فلسطینی را که به دوستان شهیدش پیوست، تسلیت عرض می‌کنیم. وی در دفاع از ملت فلسطین و درگیری نزدیک با دشمن نقش قهرمانانه‌ای ایفا کرد.»

این جنبش تاکید کرد جنایت ترور این شهید بزرگوار بی پاسخ نخواهد ماند و این خون‌های پاک و مطهر، عزم و اراده نیرو‌های مقاومت برای ادامه مسیر تا آزادی خاک و مقدسات فلسطین را تقویت خواهد کرد. رژیم اشغالگر باید بداند که خون شهدای ما مانع از برقراری امنیت ادعایی آن می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدا و ساکنان جنین قهرمان، افزود دستان نیرو‌های مجاهد گردان جنین را می‌فشاریم که موجب فخر و عزت ملت فلسطین هستند و به دشمن درس می‌دهند.

گردان‌های القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی نیز افزود نیرو‌های مقاومت به جهاد و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

جنبش حماس نیز با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد: شهادت این دو بزرگوار را به خانواده های آنها و ساکنان اردوگاه پایدار و مقاوم جنین تسلیت عرض می کنیم و اقدام نیروهای مجاهد گردان های القسام و نیروهای قهرمان گروه های مختلف فلسطینی در مقابله با حمله ظالمانه رژیم اشغالگر فاشیست علیه جنین، نابلس و همه شهرهای فلسطین در کرانه باختری اشغالی را می ستاییم.

در این بیان آمده است: این حمله، پافشاری ملت فلسطین بر مقاومت، دفاع از خود و حقوق و مقدسات فلسطین را افزایش خواهد داد و قهرمانان ما را که برای فدا شدن در راه مسجد الاقصی عهد بسته اند، نخواهد ترساند. رژیم اشغالگر و شهرک نشینان باید در انتظار اقداماتی باشند که خواب را از چشمانشان خواهد ربود و در خاک فلسطین به کار آنها پایان خواهد داد.

گردان جنین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ادهم محمد جبارین یکی از فرماندهان گردان جنین تکلیف درگیری با نظامیان اشغالگر را احیا کرد و میدان‌های عمل و عرصه‌های میدانی گواهی بر قهرمانی و فداکاری او است. عزم و اراده ما محکم‌تر خواهد شد و ایمان و باورمان به ادامه راه شهدا تقویت خواهد شد و تا زمانی که خاک فلسطین آزاد شود، آتش مبارزه با رژیم اشغالگر و نظامیانش را همچنان شعله ور نگه خواهیم داشت.

این گردان افزود: ترور ادهم جبارین به عزم و اراده مجاهدان آسیب وارد نخواهد کرد، بلکه این موضوع آتش خشم آن‌ها را افزون خواهد کرد تا انتقام خون شهدا را بگیرند. ما بر سر عهد خود باقی خواهیم ماند و به مسیری که مجاهدان با خون پاک خود طی کردند، ادامه خواهیم داد.

گردان جنین، نیرو‌های مجاهد را که به نظامیان دشمن ضربه وارد کردند و در دفاع از اردوگاه جنین در کمین نظامیان اشغالگر نشستند، ستود و تاکید کرد به هر بهایی که باشد، جهاد نیرو‌های مجاهد ادامه خواهد داشت.

نظامیان اشغالگر اسرائیل بامداد امروز با یورش به اردوگاه جنین، ادهم محمد جبارین را به ضرب گلوله ترور کردند و جواد بواقنه شهروند ۵۷ ساله فلسطینی را که برای کمک به وی تلاش کرد، نیز به شهادت رساندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار