مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: علاقمندان به حضور در مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان می‌توانند از پنجم بهمن ماه نام نویسی کنند.

روح‌الله نجفی گفت: امسال نیز مانند سال گذشته هم‌زمان با ایام ماه مبارک رجب مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه ستاد اعتکاف در شهرستان ملایر تشکیل شده است، افزود: تا کنون ۶ نقطه برای برگزاری این مراسم اعلام آمادگی شده است که شامل دو مسجد جامع و مسجد امام حسین (ع) سیفیه در شهر ملایر، شهر ازندریان، سامن، اسلام‌شهر آق‌گل و روستای علی‌آباد دمق خواهد بود. در صورت اعلام آمادگی علاقمندان در دیگر نقاط روستایی شهرستان این مراسم برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه ثبت نام از ۵ بهمن ماه و در اداره تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، تصریح کرد: مبلغ شرکت در اعتکاف نیز طی روز‌های آینده اعلام می‌شود و درصدد هستیم اگر بتوانیم از ظرفیت خیران در این زمینه کمک بگیریم.

نجفی بر حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم تاکید کرد و گفت: این مراسم در ایام البیض برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلفی از جمله نشست‌های معرفتی، دعوت از سخنران، دیدار جوانان با نخبگان، محافل قرآنی، اعمال مخصوص اعتکاف، مداحی، مولودی خوانی را در این مراسم داریم.

او در ادامه به تقارن ایام دهه فجر و ماه رجب اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مختلفی توسط هیئت‌های مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های عمومی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.