آمادگی ملایر برای برگزاری اعتکاف در ۶ نقطه ملایر مراسم اعتکاف برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی‌مقدم با بیان اینکه امسال مراسم اعتکاف در این شهرستان ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود، افزود: ستاد مردمی اعتکاف تشکیل شده و برنامه‌های فرهنگی متنوعی در این جهت تداریک دیده شده است.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم رقم خورده است، گفت: تا به امروز مقرر شده در شش نقطه شهرستان مراسم اعتکاف برگزار کنیم.

نجفی مقدم وی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در علی آباد، ازندریان، سامن، اسلامشهر شهرآق گل و ملایر برای برادران و خواهران خبر داد و گفت: اعتکاف از ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایربا اشاره به اینکه مراسم اعتکاف خواهران در مسجد جامع ملایر و مراسم اعتکاف برادران هم در مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: با اطلاع رسانی‌های لازم امیدواریم شاهد حضور جوانان، نوجوانان متدین در مراسم اعتکاف باشیم.

او افزود: امسال برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی و نشست‌های معرفتی را در این مراسم برپا می‌کنیم همچنین از سخنران‌ها و استادان اخلاق هم برای سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری گردهمایی جوانان با نخبگان و استادان شهرستانی و استانی، برگزاری برنامه‌های ویژه و اعمال وارد شده در ایام البیض، روز ۱۳رجب و اعمال ام داوود در این دوره از اعتکاف خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.