مدیرکل بندر شهید رجایی خبر داد؛

راه اندازی مسیرهای جدید دریایی در آینده نزدیک

عباس نژادگفت:مسیرهای جدید دریایی از جمله کیش-قطر، بندرعباس _عمان و بندرشهید باهنر- کیش به زودی با جذب مسافر از طریق ‌آژانس های گردشگری راه اندازی می شود.

عباس نژاد گفت: تمامی سازو کارها در بندر عباس از جمله  راه اندازی مسیر دریایی بین المللی فراهم شده و شناور برای تردد مسافران هم در مرحله اتمام است.

به گفته مدیرکل بندر شهید رجایی، در بندر عباس یکی از پیشنهادات  ما راه اندازی خط دریایی کیش_ قطر  بود که در حوزه بازار یابی این خط دریایی سازمان بنادر آماده همکاری برای جذب گردشگر با آژانس های مسافرتی و گردشگری است.

او می گوید: در تلاش هستیم که مسیر جدید دریای از جمله بندر شهید باهنر به کیش راه اندازی کنیم که امیدوار هستیم این مسیر دریایی تا عید راه اندازی شود.

عباس نژاد گفت: با توجه به آنکه در ایام جام جهانی و پیش از آن مذاکرات برای راه اندازی خط دریایی شارجه صورت گرفته بود و تنها به دلیل محدودیت ها در حوزه دریایی در ایام جام جهانی راه اندازی نشده اما در حال حاضر تمامی اسکله ها و شناورها برای راه اندازی این خط دریایی فراهم است.

او گفت: خط دریایی بندرعباس _عمان هم در انتظار بازاریابی و ایجاد پلن های گردشگری است که از طریق جذب مسافر بتوانیم راه اندازی کنیم.

 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار