جمع آوری ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در فارس

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق فارس با یادآوری اینکه انشعاب‌های غیرمجاز و سرقت برق از معضلات جدی است، گفت: تا پایان دی ماه امسال ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در فارس جمع شده است.

علیرضا اسکندری گفت: امروزه انشعابات غیر مجاز و سرقت برق یکی ازمشکلات و معضلات صنعت برق است که علاوه برخسارات ناشی از ربایش برق و صدمه به شبکه و تجهیزات عمومی، شرایط غیر ایمنی را نیز ایجاد می‌نماید که طی آن امکان بروز حوادث انسانی افزایش می‌یابد.

او گفت: در همین راستا و به منظور رفع شرایط غیر ایمن، صیانت از حقوق عامه، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، از ابتدای امسال تعداد ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس شناسایی و جمع آوری شده است که انرژی ذخیره شده ناشی از جمع آوری این انشعابات غیرمجاز در طول سال حدود ۲۹ میلیون کیلو وات ساعت است.

این مقام مسئول یادآورشد: پارسال نیز در مجموع ۶۶۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در سطح استان فارس شناسایی و جمع آوری شد که از این تعداد ۶۷۰ مورد منجر به خرید انشعاب برق قانونی شده است.

اسکندری، کاهش تلفات برق، جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، بهبود بهره برداری شبکه‌های برق و افزایش رضایتمندی مشترکان را از جمله مزایای جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز، عنوان کرد و گفت: مجموعه فعالیت‌های انجام گرفته در زمینه کاهش تلفات و پایداری شبکه، موجب شده در ۹ ماهه امسال شاهد افزایش ۲۵ درصدی جمع آوری و تبدیل برق‌های غیر مجاز به مجاز نسبت به مدت مشابه سال قبل باشیم.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با تاکید بر اینکه این شرکت آماده واگذاری انشعابات قانونی و مجاز به مشترکان جدید و رسیدگی به درخواست‌های تامین برق مورد نیاز متقاضیان در بخش‌های مختلف است، گفت: از همه مردم درخواست داریم در صورت مشاهده چنین مواردی، با اطلاع رسانی از طریق شماره تلفن ۱۲۱ و یا اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) در شناسایی و جمع آوری این انشعابات غیرمجاز همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار