شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۶۵۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۶ واحدی ایستاد.

یکشنبه (۲ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۱۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۸ هزار و ۲۹۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس در انتهای بازار با اُفت ۴ هزار و ۶۵۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۶ واحدی ایستاد.


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۵ هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «شتران» و «حکشتی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شتران»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۲ هزار و ۱۷ واحدی روی پله ۵۱۹ هزار و ۹۳۸ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۰ د هزار و ۵۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۳۷۷ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۵ واحدی روی پله ۲۱ هزار و ۲۶۳ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۳۸ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۳۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فرآورده نفتی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های دکیمی، سفانو و فسرب بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های غشصفا، غشان و تپمپی بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های گدنا، فولای و افرا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت ثپردیس، وآوا و ولشرق بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و اردستان و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و فردا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و پاداش بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، سپیدما و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های پالایش، افران و شتران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۰۳۴، کارا، تامین ۰۵ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
اینهمه نشستیم پای دارایکم اونوقت ۲ دهم درصد سود
واقعا حق سهامدارها نیست که چشم امید دوختن به دارایکم ،واقعا انصاف نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
دارایکم و پالایشی رو دریابید ...
بعد از 4 بار وعده ی دروغ دادن با این همه تورم حداقل این صندوق های خانه خراب کن را به ناو برسونید ...
همه چی صد برابر شد این صندوق ها بعد از سه سال هنوزم درجا میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
همه سهام
دلار
سکه
طلا
همشون نزدیک صد درصد رشد کردن
چرا با روح و روان سهامداران پالایشی و دارایکم بازی میکنید ؟
به وعده ی خود عمل کنید و صندوق ها رو به ناو برسونید
آخرین اخبار