مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه، تقویت رویکرد تربیتی در مدارس را از مهمترین برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

اداره کل آموزش و پرورش و کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه، با هدف تقویت فعالیت‌های تربیتی در مدارس، تفاهم نامه‌ای مشترک امضاء کردند.

مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه گفت: بر اساس سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، راهبرد تحکیم اتحاد و انسجام عملکردی ۲۶ هزار همکار فرهنگی و گسترش همکاری فرهنگی با سایر دستگاه ها، نهادها، ارگان‌ها و بخش خصوصی در اولویت برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش است.

سلمان محمدی اعزام دانش آموزان زائر اولی به مشهد مقدس و تشریح و نهادینه کردن سجایای اخلاقی امام رضا (ع) در مدارس را، از جمله مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به سازماندهی یک هزار و پانصد خادمیار در قالب ۱۹ کانون خدمت رضوی خاطر نشان کرد: آموزش‌ها و فعالیت‌های قرآنی، علمی، تربیتی، ورزشی، جهادی و سلامت، از جمله خدماتی است که این کانون‌ها به دانش آموزان ارائه می‌کنند.

امامیان افزود: دانش آموزان زائر اولی مناطق محروم هم با کمک خیرین، به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در مدت اقامت، میهمان آستان قدس رضوی خواهند بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.