۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار طرح مشارکتی در اردبیل در دست اجراست

شهردار اردبیل گفت: برای نخستین بار در اردبیل ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی در دست اجرا قرار گرفته است.

محمود صفری گفت: اجرای این طرح‌ها علاوه بر رونق تولید و اشتغال زمینه‌ساز رونق اقتصادی، توسعه شهری و زیبایی‌های بصری در شهر خواهد بود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه شهرداری اردبیل از توسعه طرح‌ها و سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های مشارکتی استقبال می‌کند، می گوید: از یک سال گذشته همه طرح‌های راکد شهرداری فعال شده و علاوه برآن برای نخستین بار ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی در اردبیل در دست اجرا قرار گرفته است.

او از تعیین تکلیف طرح تجاری خدماتی رزُ (روناک) بعد از ۱۰ سال و آغاز عملیات اجرایی آن در آینده‌ نزدیک خبر داد و گفت: احداث مرکز تجاری خدماتی رُز یا همان طرح روناک سابق بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر و با انتخاب پیمانکار در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متربزودی آغاز می‌شود.

صفری با بیان اینکه ساخت این مرکز تجاری و خدماتی در چهار طبقه به همراه پارکینگ در دستور کار است، گفت: بنابر قرارداد منعقد شده، سهم شهرداری در طرح ۳۶ درصد است و طبق قرارداد با سرمایه‌گذار، این طرح ظرف ۳۶ ماه به بهره برداری می‌رسد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر دارد به‌منظور توسعه متوازن شهر، طرح‌های مشارکتی بیشتری در تمامی نقاط شهر به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار تعریف و به مرحله اجرا برساند، می گوید: مکان‌یابی طرح‌های سرمایه‌گذاری پیش شرط توسعه متوازن شهر است.

صفری گفت: در گذشته بلاتکلیفی و نیمه تمام رها شدن طرح رُز منجر به نارضایتی اهالی و معضلی برای منطقه شده بود که اجرای آن در اولویت‌ کاری شهرداری قرار گرفت.

او در ادامه اجرایی شدن طرح بازار آهن‌فروشان، ساماندهی رودخانه‌های بالیخلوچای و نوران‌چای، فسخ قرارداد طرح تیراژه و تعیین تکلیف آن، نوسازی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و تامین روشنایی پل‌های ارجستان و گلمغان و ترمیم ۲ کیلومتر از مسیر چمن مصنوعی دریاچه شورابیل را از جمله اقدامات شهرداری اردبیل در یک سال گذشته اعلام کرد .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.