تفاهم نامه همکاری در زمینه مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری بین جهاددانشگاهی سمنان با پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی منعقد شد.

علی منصفی راد رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری در چهارچوب اهداف تعیین شده در سند چشم انداز بیست ساله کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه جوانی جمعیت، قوانین بالا دستی و سند ملی توسعه استان سمنان منعقد شده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تحقق اهداف مشترک آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی و برای فراهم آوردن زمینه‌های همکاری برای بهره‌گیری از توان و استعداد‌های موجود برای گسترش اهداف مذکور و همکاری‌های متقابل در زمینه مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری این توافق نامه فی مابین پژوهشگاه ابن سینا و جهاد دانشگاهی استان سمنان منعقد شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: همکاری در شروع فرآیند درمان ناباروری و راه اندازی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در استان سمنان، همکاری در زمینه درمان ناباروری از طریق علوم و فناوری‌های نوین تولید مثل، اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک (علمی – تجاری و صنعتی) در زمینه انتقال دانش و بکارگیری فناوری‌های نوین در حوزه درمان ناباروری، همکاری در زمینه تولید و فروش محصولات بیولوژیک موثر در فرآیند‌های تولید مثل و همکاری در برگزاری کارگاه‌ها و سمینار‌های آموزشی و تحقیقاتی مشترک از جمله موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.

منصفی راد تأکید کرد: هدف از انعقاد توافق نامه توسعه و ارتقاء سطح همکاری‌های فی ما بین پژوهشگاه ابن سینا و جهاددانشگاهی استان سمنان در تمام زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و درمانی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.