سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز در اثر برخورد مینی بوس با اتوبوس در جاده قدیم تبریز - تهران ۱۳ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

آقای شادی نیا اظهار کرد: در ساعت ۶.۱۵ صبح امروز در جاده قدیم تبریز به تهران بعد از کندرود در اثر برخورد مینی بوس و اتوبوس ۱۳ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله ۵ اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و به بررسی وضعیت مصدومین پرداختند در این ماموریت ۵ آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

آقای شادی نیا افزود: در این حادثه سرنشینان که شامل خانم های ۳۳،۳۷،۱۹ ساله و آقایان۲۷،۲۱،۴۵،۴۳،۴۰،۴۳،۳۰،۳۲،۳۵ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام سجاد و امام رضا انتقال داده شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت:۱۲ تن از مصدومان به بیمارستان امام سجاد و امام رضا انتقال یافتند و یک مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس در محل سرپایی مداوا شد.

سرهنگ کریمی نژاد رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی علت این حادثه را بی توجهی راننده مینی بوس اویکو به جلو و برخورد مینی بوس با اتوبوسی که بدون قرار دادن علائم هشدار دهنده در جاده توقف کرده بود اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.