مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر و تعیین کمیته‌های این ستاد به منظور آمادگی برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل به منظور آمادگی برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل افزود: کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مشخص شده‌اند و حکم روسای این کمیته‌ها ابلاغ شده است و همچنین امسال با توجه به تقارن عید نوروز و ماه رمضان تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

محمدی ادیب تاکید کرد: کمپین سی شصت موضوع جدیدی است که امسال در استان اردبیل نیز اجرا می‌شود و در فاصله ۳۰ کیلومتر مانده به شهر‌ها ایستگاهی برای استراحت ۶۰ دقیقه‌ای مسافران و رانندگان در نظر گرفته می‌شود تا از تصادفات در نزدیکی مقصد‌ها به علت خستگی پیشگیری شود.

او ادامه داد: اقدامات صدا و سیما و همچنین رسانه‌ها در موضوع سفر‌های نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این سازمان می‌تواند در راستای تبلیغات، معرفی و اطلاع رسانی اقدامات موثری داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: با توجه به برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو و شروع ماه رمضان در اوایل فروردین ماه، ممکن است که سفر‌های نوروزی زودتر آغاز شوند که با تدارک برنامه‌هایی برای اعیاد شعبانیه به استقبال این سفر‌ها می‌رویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.