فرماندار ویژه سیرجان عنوان کرد؛

بسیج و سپاه، تضمین کننده امنیت پایدار در کشور

یعقوبی پور ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا مبنی بر صدور قطعنامه علیه سپاه، گفت: بسیج و سپاه، تضمین کننده ایجاد امنیت پایدار در کشور است.

صبح امروز یعقوبی پور فرماندار ویژه سیرجان به همراه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس سپاه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیدار و اقدام پارلمان اروپا مبنی بر صدور قطعنامه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

علی یعقوبی پور، فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست داعش گفت: تلاش و فداکاری‌های نیروی‌های سپاه پاسداران به ویژه مجاهدت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نابودی بزرگ ترین هسته تروریستی در منطقه؛ یعنی داعش، باعث ایجاد انگیزه و امید در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ویژه ملت‌های مسلمان شد.

او  با اشاره به اینکه بسیج و سپاه، تضمین کننده ایجاد امنیت پایدار در کشور است، افزود: بسیج و سپاه انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته همواره دوشادوش مردم برای رشد، پیشرفت و محرومیت زدایی در کشور تلاش کرده و لحظه‌ای از خدمتگزاری دست نکشیده اند.

یعقوبی پور از تلاش‌ها و زحمات پاسداران انقلاب اسلامی در برقراری امنیت پایدار و همچنین فعالیت‌های جهادی در حوزه‌های محرومیت زدایی، حضور فعال و همراهی با دولت در زمان وقوع بلایای طبیعی در مناطق آسیب دیده و کمک رسانی به مردم قدردانی کرد. 

سرهنگ دستوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان نیز ضمن قدردانی از مواضع انقلابی و ارزشمند مسئولان، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم به ویژه فرماندار ویژه شهرستان، گفت: حمایت‌های مردم و گروه‌های مختلف از سپاه عزم این نهاد را برای ادامه مسیر پرافتخار دوچندان خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار