فرماندار فهرج با لباس مقدس پاسداری در سپاه این شهرستان حضور یافت و ضمن بی اثرخواندن اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، حمایت قاطع خود را از این نهاد اعلام کرد.

در این اقدام ارزشمند، جمعی از مسئولان، معتمدین، سران طوایف، عشایر و نیرو‌های جبهه انقلاب، فرماندار فهرج را همراهی کردند.

سعیدنیا در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه فهرج گفت: امروز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حمایت چندین باره خود را از مجموعه سپاه پاسداران اعلام می داریم.

او افزود: همچنین برخود لازم می دانم از سرهنگ سنجری فرمانده پرتلاش فهرج که توانسته با روحیه جهادی محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کند و خدمتگزار شایسته‌ای برای آنان باشد، قدردانی کنم.

سعیدنیا تصریح کرد: تا آخرین قطره خونی که در وجودمان است، پای آرمان‌های انقلاب و این نهاد مقدس هستیم و مطمئناً اقدام نابخردانه پارلمان اروپا ذره‌ای از عشق و علاقه مردم به این نهاد مقدس را نمی کاهد.

فرماندار فهرج گفت: سپاه پاسداران در قلب ملت ایران جای دارد و هر کجا که نیاز باشد یاریگر مردم در عرصه‌های مختلف است.

سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج نیز در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولین این شهرستان با ابراز خرسندی از اقدام ارزشمند آنان در اعلام حمایت از سپاه پاسداران گفت: بنده بعنوان خادم مردم شهرستان فهرج به همه شما افتخار می کنم و از تک تک شما کمال تشکر را دارم.

او افزود: پاسدار واقعی شما عزیزانید؛ چرا که همیشه حافظ دستاورد‌های انقلاب بوده و هستید.

سرهنگ سنجری با بیان اینکه سپاه پاسداران از بدو تاسیس نوکر و سپر بلای مردم بوده و در همه عرصه‌ها از قبیل نظامی، اقتصادی، محرومیت زدایی و ... نقش آفرینی کرده است، افزود: جا دارد از سعیدنیا فرماندار دلسوز، انقلابی و مردمی فهرج و همه کسانی‌که وی را در این اقدام ارزشمند همراهی کردند، صمیمانه قدردانی کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار