مربی فولاد: آخر بازی با پرسپولیس احساسی شد

هاشمی نسب گفت: اواخر مسابقه، بازی احساسی شد و روی دروازه ما فشار آوردند.

به دلیل اخراج نکونام، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پس از بازی حضور یافت. او در خصوص تقابل با پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. ما خوب شروع کردیم و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. می‌دانستیم با تیم قابل احترامی که بازیکنان ملی پوش و با کیفیت بالا دارد و صدرنشین است، دیدار داریم. بچه‌ها خوب شروع کردند، به گل رسیدیم، بازی را کنترل کردیم. نمی‌خواهم روی مسائل فنی ریز شوم.

او ادامه داد: ۱۰ دقیقه آخر، یک سری عوامل دست به دست هم داد تا بازی احساسی شود. به روی دروازه ما فشار آوردند که خدا را شکر توانستیم از آن محافظت کنیم. سه امتیاز مهم را گرفتیم، تیم‌های بالای جدول را امیدوار کردیم، خودمان نیز به جدول برگشتیم.

 

وی اظهار داشت: جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم. واقعا با تمام وجود جنگیدند. برای من یک روز به یاد ماندنی بود. جا دارد که از آن‌ها تشکر کنم.

او در پاسخ به جمله یکی از خبرنگاران که تولد او را تبریک گفت، اظهار داشت: ممنونم. در این چند ساله، امروز یکی از بهترین کادوهای تولدم را از بازیکنان با غیرت فولاد گرفتم، شاید عار نباشد که بگویم دست تک تکشان را می‌بوسم. برایم روز خوبی بود. مردانه جنگیدند، تلاش کردند و حقشان را گرفتند.

مربی فولاد در پاسخ به صحبت‌های گل محمدی که واژه لجن را برای بازی امروز به کار برده بود، گفت: ما هفته قبل با هوادار اینجا مساوی کردیم... حالا اسم تیم‌ها را نمی‌آورم. اما در سه، چهار بازی پشت سر هم مساوی می‌کردیم. مربیان آن‌ها می‌آمدند ما را بغل می‌کردند، تبریک می‌گفتند و اعلام می‌کردند ما خیلی خوب بازی کردیم، اما حالا که امروز بازی را بردیم، تیممان لجن شده است!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار