روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین برعهده دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی در کنار رسانه‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین برعهده دارند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: روابط‌عمومی دستگاه‌ها در اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق، به یک رسانه تبدیل شوند.

وی افزود: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی در کنار رسانه‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین برعهده دارند و بومی‌سازی جهاد تبیین برای استان، از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همه دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران متحد شدند و به این نتیجه رسیدند که هیچ روزانه امیدی در این کشور برای کارآمد جلوه دادن کشور نباید وجود داشته باشد تا مدل موفق جمهوری اسلامی در جهان مطرح نشود.

وی ادامه داد: دشمن هیچ خط قرمزی ندارد و همه امکانات رسانه‌ای و مالی خود را به میدان آورده است تا بتواند، در کشور ایجاد ناامیدی کند و جوانان ایران را ناامید کند.

حیدری با اشاره به پیش بودن دهه فجر گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود، این دستاورد‌ها قابل مقایسه با گذشته نیست و دهه فجر فرصتی برای ارائه این دستاورد‌ها به صورت هنرمندانه و بومی‌سازی است.

وی اظهار داشت: در چهارمحال و بختیاری برای رفع بحران آب و تنش آبی هفت نشست با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و اجرای طرح‌های آبرسانی تسریع شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار