رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تلاش برای اتمام رفع تداخلات ارضی در این استان تا پایان امسال خبر داد.

قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: اهمیت حوزه زمین و خاک به‌عنوان بستر تولید و اصلی‌ترین عنصر در تولید محصولات کشاورزی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: رعایت الزامات قانونی در خصوص اراضی و زمین‌های کشاورزی به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم در مجموعه سازمان امور اراضی کشور و مدیریت امور اراضی سازمان‌های جهاد کشاورزی در استان‌ها و مدیریت شهرستان‌ها موردتوجه جدی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در زمینه حفاظت از اراضی می‌توان به چند موضوع اشاره کرد و ادامه داد: نکته نخست رفع تداخلات ارضی با توجه به ابلاغ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر مصوب سال ۱۳۹۴ و ماده ۵۴ این قانون است.

قاسمی بیان کرد: موضوع رفع تداخلات اراضی به‌عنوان یکی از اولویت‌های فعالیت‌های اخیر سازمان امور اراضی و مدیریت‌های امور اراضی در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها تعریف شده است.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر به‌ویژه در سال ۱۴۰۱ با همت و همراهی همه عوامل و دست‌اندرکاران اجرای این قانون به‌ویژه کارکنان مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و بخش امور اراضی در شهرستان‌های استان و همچنین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان، بخش عمده‌ای از رفع تداخلات اراضی استان سمنان به اتمام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.