کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۵۰ درصد بازار سرمایه مثبت بود به طوری که ۳۴۶ نماد در بازه مثبت و ۳۴۵ نماد نیز در بازه منفی معامله شدند.

آقای محمد غفوری گفت: امروز شاخص کل بورس رشد بسیار کمی را تجربه کرد ارزش معاملات خرد امروز حدود ۵ هزار و ۴۲ میلیارد تومان ثبت شد که نسبت به چند روز اخیر کاهش داشته است.

او در ادامه افزود: در بازار امروز حدود ۳۱۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی افراد حقیقی از بازار ثبت شد و صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بعد از آن صنعت حمل و نقل در جایگاه بعدی ایستاد.

او افزود: در کل امروز ۵۰ درصد بازار سرمایه مثبت بود به طوری که ۳۴۶ نماد در بازه مثبت و ۳۴۵ نماد نیز در بازه منفی معامله شدند.

غفوری می‌گوید: در خصوص روند بازار باید گفته شود که با توجه به اخبار و حرکت تکنیکالی شاخص برخی از نماد‌ها نیازمند اصلا بودند و این اصلاح در برخی از نماد‌ها در حال انجام است.

چهارشنبه (۱۲ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۹۸۶ در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۳۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس  در انتهای بازار با  رشد ۶۷۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۲۷ واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۴۹۴ واحدی روی پله ۴۸۷ هزار و ۵۳۵ واحدی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
دارایکم باز هم منفی
با این شاخص دارایکم قبلا بالای 18 هزار تومن بود
الان زیر 11 هزار تومن
آخرین اخبار