برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستا و عشایر در جیرفت

برای معرفی و حمایت از محصولات و تولیدات متنوع و سنتی زنان روستا و عشایر، نمایشگاهی در شهرستان جیرفت برپا شد.

 در چهل و چهارمین بهار انقلاب با حضور مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان عشایر و روستایی وزارت جهاد کشاورزی، نمایشگاهی از محصولات زنان که حاصل دسترنج آن ها است، در جیرفت  تشکیل شد.

مهری مداحی، مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایر وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه توانمندی‌های زنان، گام بلندی در رونق اقتصادی است، گفت:  توانمندی‌های خوبی در جنوب کرمان وجود دارد و از طرفی پراکنده کاری زیاد است و باید به سمت تخصصی کردن تولیدات پیش برویم.

او بهبود بازار‌های نحوه عرضه محصولات را مورد تاکید قرار داد و افزود: این زیرساخت‌ها کمی بهتر از گذشته هستند؛ اما همت جدی تری را در حمایت از تولیدات جامعه زنان می‌طلبد.

مداحی از اعلام آمادگی استانداری در راه اندازی بازارچه‌های عرضه تولیدات زنان روستایی و عشایر سخن به میان آورد و بیان داشت: شهرداری‌ها باید بازارچه‌ای برای زنان در نظر بگیرند تا آن ها بتوانند محصولات خود را عرضه کنند و باید سازمان جهاد کشاورزی نیز  یک غرفه‌ به صورت دائمی دایر کند و با گستردگی ارتباط با اشخاص و سلیقه‌های متنوع پیش برود.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان روستایی و عشایری جنوب کرمان از ۱۲ تا ۱۵ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ در محل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار