شرکت توزیع نیروی برق یزد بیش از ۱۵۰ طرح آماده افتتاح دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از بهره برداری ۱۵۵ طرح برق همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

علی جم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: طرح‌های حوزه برق استان در چهار محور برق توسعه و احداث شبکه در مناطق شهری و روستایی، برق رسانی به روستا‌ها، بهینه سازی شبکه‌ها در حوزه روستایی و شهری و تامین روشنایی شهر‌ها و روستا‌ها با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۵۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه بهره برداری از این طرح‌ها نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکین برق دارد، افزود: با اجرای ۴۱ طرح توسعه و احداث شهری و روستایی افزون بر ۱۱۲ هزار و ۶۲۶ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲ هزار و ۱۲۵ دستگاه چراغ پربازده به تجهیزات شبکه استان یزد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تصریح کرد: در حوزه روشنایی، ۴۵ طرح با احداث افزون بر ۳۵ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف با هزینه‌ای بالغ بر ۴۸۸ هزار و ۳۸۸ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

جم، توسعه روشنایی را از برنامه‌های وزارت نیرو برشمرد و ادامه داد: در دهه فجر امسال تامین روشنایی بلوار‌های تبلیغات اسلامی، واعظ، بوستان و حاجی مهدی و اصلاح روشنایی بلوار‌های نواب و تشریفات در برنامه افتتاح شهرستان یزد قرار دارد.

او با بیان اینکه ۶۹ دستگاه پست هوایی به تاسیسات موجود افزوده شده است، خاطرنشان ساخت: شرکت توزیع نیروی برق در این طرح‌ها بر اساس رویکرد وزارت نیرو با بهره گیری از ترانسفورماتور‌های کم تلفات و تجهیزات نوین، ضمن اتوماسیون کردن شبکه ها، کاهش تلفات برق را لحاظ کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه تعداد مشترکان برق استان یزد از ۷۵۵ هزار مشترک فراتر رفته است، گفت: استفاده از شیوه‌های نوین مدیریت شبکه برای استمرار انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشترکین، گسترش و توسعه خدمات الکترونیکی از برنامه‌های استراتژیک این شرکت محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.