آیین آغاز به کار بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد.

به مناسبت دهۀ مبارک فجر، آیین آغاز به کار بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور مصطفی زمانیان مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد.

 غریب فاضل‌نیا رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این مراسم ضمن تقدیر از همه خیرین و حامیانی که در ادوار مختلف یاری‌رسان دانشگاه سلمان فارسی کازرون بودند، به راهبرد‌ها و تأکید‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جهت راه‌اندازی و تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: بر حسب ضرورت‌ها و اولویت‌سنجی‌هایی که در مسیر رشد و توسعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون طرح‌ریزی شد و با اتکا به توانمندی‌ها و با در نظر داشتن همت والای اهالی علم‌دوست و عالم‌پرور شهرستان کازرون، کار تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه را دنبال کردیم و با رهنمون‌های ارائه شده از سوی مقام عالی وزارت، ضمن تقویت اقدام‌های صورت گرفته، موفق به طی کردن فرایند‌های قانونی ثبت این بنیاد شدیم.

او، همچنین حضور و فعالیت خیرینی همچون فریدون مهبودی، علی‌محمد موذنی و اکبر نظرپور در کنار مجموعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون را موجب دلگرمی دانشگاهیان برشمرد.

فاضل نیا بیان کرد: دانشگاه سلمان فارسی کازرون این افتخار را دارد که از یاری و همراهی مردم این شهرستان و مسئولان آن برخوردار است و در فعالیت‌های مختلف، از جمله در روند تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه، همراهی چهره‌های مختلف علمی و فرهنگی و دلسوزان نهاد دانشگاه را شاهد بوده ایم.

او اظهار امیدواری کرد: با فعالیت‌های موثر بنیاد حامیان دانشگاه، این حمایت‌ها نظام‌مندتر شده و بیش از پیش توسعه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.