عسکری نژاد گفت: ۱۰ واحد مسکونی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و ۲۷۵ طرح اشتغال زایی با ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در زرند افتتاح شد.

در سومین روز از دهه فجر، چند طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرند به بهره برداری رسید. 

عسکری نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه این طرح‌ها در قالب ۱۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، جمعا با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و ۲۷۵ طرح اشتغال زایی با ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از طرح‌های افتتاح شده در شهرستان زرند است که به برکت دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفتند.

او افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها، بیش از ۲۷۵ فرصت شغلی ایجاد شده است و ۱۰ خانوار تحت پوشش از نعمت واحد مسکونی مقاوم بهرمند شدند.

 عسکری‌نژاد با اشاره به برنامه‌های این نهاد مقدس برای توانمند سازی مددجویان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها اجرای برنامه‌های اشتغال زایی برای نیازمندان بوده که در این زمینه اقدامات ارزشمندی در سطح استان صورت گرفته است.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند هم با گرامیداشت این ایام خجسته از تلاش دست اندرکاران مجموعه کمیته امداد امام خمینی( ره) در محرومیت زدایی و توانمند سازی جامعه هدف قدردانی کرد و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.